Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Wij staan voor u klaar om dit op te lossen.
Klachtenprocedure
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar claims@fatbikehulp.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
WebwinkelKeur bemiddeling
WebwinkelKeur biedt gratis bemiddeling aan voor klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/.
Geschillencommissie
Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak.
Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.
Neem contact met ons op
Heeft u een klacht of opmerking? Wij staan voor u klaar om dit op te lossen. Neem gerust contact met ons op.
